Morgonstund har guld i mund?

Gomorron everybody.

JAG VET. Klockan är snart 15.00.

Men jag har aldrig påstått att livet som arbetslös är produktivt. Dessutom lyser solen utanför fönstret. Värdefulla soltimmar har sovits bort. But how the hell was I supposed to know?

Till mitt försvar har jag faktiskt legat vaken ett tag. Kanske inte kan kalla det vaken. Mer slummer.

Gardi har telefontrakasserat mig och till slut var jag tvungen att svara.
Så nu har vi skvallrat, preliminärbokat påskhelgen i Grebbestad och jag har vaknat till liv.

Dags att fånga dagen!


En Hana & en Gardi


Kommentarer
Postat av: Maria

De där var mindre charmigt ;)

Jag hoppas du kommer hit idag!!

2010-02-23 @ 15:10:59
Postat av: Anna

heeej tjejen! visste inte att du hade en ny blogg! :) ja det funkar väl men är också sjukt rastlös, vet bara inte vad fan jag ska hitta på eller vart man ska dra.

hur är det med dig? känns det ok att vara tillbaks i sverige? hoppas allt är super bra med dig!

Tusen kramar

2010-02-23 @ 18:01:20
URL: http://mividaloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0