Alla barnen gräver i sanden utom Carina för hon hittade en mina.

Ni sover.

Jag är vaken.

Precis som det ska vara. Läget är under kontroll.


Ligger i soffan hemma hos Gardi. Har hängt här ikväll med henne och min kära broder.

Sour cream onion chips med tzatziki-dipp. Kan här passa på att meddela att detta inte är den bästa kombinationen. Så nu vet vi det. Men missförstå mig inte. Chips och dipp rockar alltid.

Karameller som SKULLE varit sjukt sura, men som inte var det. Vi misstänker att någon (läs: Gardi) redan sugit på dom.

TV:n på i bakgrunden. Något program om britter med alldeles för mycket hud. Livshotande och inte speciellt smickrande. Jag ska aldrig mer klaga på min hud. Det är en sak som är säkert. Inte så ofta i alla fall. 

Alla barnen historier.

Alla barnen använde kondom utom Lasse, han använde en Ica-kasse. Alla barnen hade facebook utom Siv, hon hade ett liv.

En del (ganska) normalt snack också.

Hann även filosofera lite över livets mening och som vanligt hade vi kloka "svar".
Till slut tog vi oss ut på en nattlig promenad och därefter tuppade mitt sällskap av och lämnade mig ensam med en laptop i knät.


And here I am.


Kommentarer
Postat av: Maria

Kände du att jag svek dig min vapendragare?

2010-02-24 @ 09:31:39
URL: http://iamtwopeople.blogg.se/
Postat av: Fanny

vi är en bra kombination, båda är lika dåliga på att höra av sig. haha. men vad kan man nå dig på för nr? jag blir hemma tills 20 el 21 mars, som det ser ut nu. beror lite på hur det blir med mediciner osv osv. men förhoppningsvis så fixar det sig. vad har du för planer nu? vart är du? hemma i gråbo? puss <3

2010-02-24 @ 23:30:36
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0