Catch up

Kanada lade ju beslag på OS-guldet i ishockey och jag var nöjd. För att vara ärlig fällde jag faktiskt några lyckotårar. Blödig som man är.

För övrigt har jag roat mig med:

♥ Att kolla på hockey i Scandinavium med Lito, samt käka middag på Max. Gött.

♥ Mindre släktträff och födelsedagsfirande för världens bästa mormor. Jag hängde mest med kusinbarnen för dom charmar mig totalt.

♥ Många timmars filosoferande med min Gardi över några koppar té. Och under alla våra promenader. 

♥ Mys på restaurang med mor och far.

♥ En utgång i Alingsås. (Planen var att dricka vin hemma hos Jovana. Vilket vi också gjorde, först. Grejen med Berra och mig är att vi alltid lyckas hamna i lite konstiga situationer, så även denna kväll. Förstås. Plötsligt sitter vi intryckta på golvet i en garderob och dricker vodka och lyssnar på arabmusik med en okänd kille. Någon timme senare endar vi upp på hotellet där vi på något wired sätt hamnar mitt i en ring av shakande turkar. Så det hela slutar helt enkelt med att vi skakar på axlarna och dansar halay (turkdans) som galningar. Fun stuff).

♥ En festkväll hos Emelie. (Go tacomiddag. Nostalgimusik. Vin. Dans på stolar. Fina vännerna! Sambucka och snappsvisor. Samtal om livet. Och till slut ut och dansa på kvartetskrogen, ibland ska man göra sånt också).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0