Det är så värt det

Tänkte först och främst meddela att jag fortfarande befinner mig i Schweden.
Just in case.. om någon skulle fått för sig något annat.

Alla har nämligen inte koll.

Min mormor ringde nyss på hemtelefonen och när jag svarar utbrister hon mäkta förvånat "Nämen, jag var helt säker på att du skulle ha gett dig av vid det här laget!". Jag vet inte vad det säger om mig? Jag må vara rastlös but yet here I am. 

Det har gått över en månad sedan jag lämnade mitt liv i España. För att uppdatera er om läget: Jag är tillfällig Gråbo-bo. Arbetslös. Rastlös och vilsen. Så, nu var det sagt. Ni får skratta åt mig om ni vill, jag lovar att inte bli arg :-)

Det värsta med att flytta utomlands är att man måste börja om på ruta 1 när man kommer hem igen. Och det här är inte första gången jag gör det. Men åh, vad det är värt besväret!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0