Dilemma

It's Friday my friends!

Jag hade planerat att gå upp väldigt tidigt idag.

Faktum är att jag till och med hade ställt min personliga väckarklocka Gardi. Det vill säga att jag skickade iväg ett sms under natten där jag beodrade henne att telefontrakassera mig tills jag vaknar. (Ok, inte riktigt. Jag skrev att hon skulle slå en signal när hon vaknade. Men vid det här laget borde hon fatta vad jag menar med det).

Men istället för att ta mitt väckningsuppdrag på allvar hade hurtigbullen gett sig ut och sprungit en mil i morse. WHAT? VEM GÖR SÅNT?


Jag ser fram emot den här helgen.

Men är det inte typiskt att allt kul alltid ska hända på en och samma gång?! Och är det inte typiskt att jag aldrig har pengar när allt kul händer?! Väldigt typiskt om ni frågar mig.

Morgondagens dilemma:

Hem till den här tjejen för att fira hennes födelsedag och sedan gå ut med alla vännerna.



Eller festa med dom här killarna som kommer på besök från Barcelona för att delta i en MMA-match.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0