Jag ska bli en stjärna

Kvällens gåta:

Hur TUSAN har jag kunnat leva utan Spotify?!

Jag förstår verkligen inte det. Men nu sitter hörlurarna där dom ska, och jag tänker spendera natten i sängen tillsammans med min braiga playlist. Vet vet, jag kanske till och med ger mig på ett försök att översätta en spansk låttext. Jag SKA bli en stjärna på det där språket förstår ni. Så småningom. Ni ska få se. 

Något annat jag ska bli en stjärna på är att fotografera.
Världens bästa pappa kom nämligen hem med en sprillans ny Nikon d5000 till mig häromdagen. Liten lätt chock sådär, ja. Nu kan jag äntligen börja lära mig att fota!


Det var ju ett antal dagar sedan jag uppdaterade här, så jag antar att vi får avsluta med snabb resumé av vad som skett sen senast.

Here we go.

Jag har sökt ett jobb. Fått komma på intervju. Provjobbat. Och på måndag skriver jag kontrakt. 
Jag har gästat ett 3-årskalas. Har haft min första utekväll på avenyn sen jag kom hem från Bcn. Blivit bjuden på en Kentkonsert. Hann med ett par öl på Rockbaren innan också. Även en myskväll och sleep over i Nödinge har stått på schemat, nostalgi. Sen har jag sjävklart hängt för många timmar i telefon och käkat alldeles för många pizzor. Hej beach 2010.







Lagt märke till hur genomskinlig klänningen är än? Det önskar jag att jag också hade gjort. I tid. 

 PS. Tur eller otur att man bar mammatrosor dagen till ära?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0